FAQ

1. MOJE ZAMÓWIENIE

Jaki jest status mojego zamówienia?

Po każdej zmianie statusu zamówienia otrzymasz powiadomienie na adres e-mail podany podczas składania zamówienia. Czas realizacji każdego zamówienia wynosi od 1 do 2 dni roboczych. Należy również doliczyć czas potrzebny na dostarczenie zamówienia. Na bieżąco będziemy wysyłać do Ciebie powiadomienia ze statusem Twojego zamówienia, a kiedy wysyłka będzie już w drodze - numer przesyłki. Od tego momentu już tylko chwila dzieli Cię od dostawy mebli lub akcesoriów.

Link do śledzenia paczki nie działa / numer listu jest niepoprawny.

Numer listu przewozowego aktywuje się z opóźnieniem. Jeżeli Twój link lub numer paczki nie działa, jest to zupełnie normalne zjawisko gdyż musi się aktywować w systemie przewoźnika do nawet 24 godzin. W międzyczasie możesz do nas zadzwonić lub wysłać @. Kontakt :office@4interiors.pl   i tel. 795-000-257


Jak dokonać zmian w swoim zamówieniu?

Wszystko zależy od tego na jakim etapie jest Twoje zamówienie. Wszelkich zmian w zamówieniu możemy dokonać tylko do momentu opłacenia.W innych przypadkach skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

W jaki sposób mogę anulować swoje zamówienie?

W celu anulowania zamówienia proszę skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?

Zamówienia płatne z góry przelewem lub poprzez PayU lub innego operatora płatności , należy opłacić w terminie i przesłać natychmiast potw. PDF .
Po kilku dniach jeśli nie będzie widoczna u nas płatność , zostanie anulowane. Jeżeli dokonałaś/eś płatności po terminie, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.


2. DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓW

Czy będzie jeszcze dostępny dany moduł meblowy?

Dostawy do naszego magazynu  odbywają się regularnie zbiorczo w odpowiednich cyklach w zależności jaka jest dostępność u producenta lub inny podmiot , który jest naszym partnerem biznesowym , więc najlepszą metodą na sprawdzenie dostępności produktów jest zapytanie telefoniczne lub e-mail z równoczesnym śledzeniem naszej strony internetowej, gdzie prezentujemy wszystkie produkty.

Stany magazynowe zmieniają się dynamicznie dlatego warto wcześniej o kontakt z naszym BO.

Czy produkty można obejrzeć przed zakupem?

Prowadzimy sprzedaż online w chwili obecnej , w związku z tym prowadzimy wyłącznie sprzedaż wysyłkową. Masz wątpliwości? Zadzwoń i zapytaj o dodatkowe szczegóły związane z danym produktem lub kompletem mebli.

3. METODY PŁATNOŚCI I DOSTAWY

Jakie są dostępne metody płatności i dostawy?

W naszym sklepie za swoje zamówienie możesz zapłacić: PayU (przelew, karta płatnicza, BLIK), przelewem tradycyjnym


4. ZWROTY / WYMIANY

Co zrobić aby zwrócić produkty?

Aby skorzystać z prawa do zwrotu, prześlij w ciągu 30 dni przesyłkę na wskazany adres naszego magazynu zewnętrznego tj. ul.Inwestycyjna  7, 41-208 Sosnowiec . Przed dokonaniem próby zwrotu , koniecznie skontaktuj się z naszym BOK i wyślij @

Ile czasu mam na zwrot?

Zwrotu należy dokonać w terminie 30 dni licząc od daty odebrania przesyłki.

Aby zachować termin, wystarczy odesłać artykuły w ciągu 30 dni, ponieważ bierzemy pod uwagę datę nadania przez Ciebie przesyłki.


5. REKLAMACJE

Jak złożyć reklamacje?

Aby skorzystać z prawa do reklamacji proszę wykonaj dokładne zdjęcia z wadą i zadzwoń do BOK aby uzgodnić zwrot reklamowanego produkty do naszego magazynu.

W jakiej sytuacji zgłosić reklamację, a w jakiej dokonać zwrotu?

Reklamację należy zgłosić, gdy produkty nie są zgodne z zamówieniem lub posiadają wady fabryczne. Zwrotu należy dokonać, gdy zakupione artykuły nie spełniają oczekiwań z innych powodów przy czym koniecznie to zgłoś wcześniej do BOK

W jakim terminie mogę złożyć reklamację?

Reklamację można złożyć w terminie dwóch lat od daty zakupu. Zgłoszenia należy dokonać niezwłocznie, nie później niż w terminie 2 miesięcy od daty wystąpienia wady produktu. Aby zachować termin 2 miesięcy, wystarczy odesłać artykuły w tym czasie, ponieważ bierzemy pod uwagę datę nadania przez Ciebie przesyłki.

W jakim terminie są rozpatrywane reklamacje?

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Po pozytywnym rozpatrzeniu otrzymasz kolejne powiadomienie na swój adres e-mail

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl