1. MOJE ZAMÓWIENIE
Jaki jest status mojego zamówienia?
Po każdej zmianie statusu zamówienia otrzymasz powiadomienie na adres
e-mail podany podczas składania zamówienia. Czas realizacji każdego
zamówienia wynosi od 1 do 2 dni roboczych. Należy również doliczyć czas
potrzebny na dostarczenie zamówienia. Na bieżąco będziemy wysyłać do
Ciebie powiadomienia ze statusem Twojego zamówienia, a kiedy wysyłka
będzie już w drodze - numer przesyłki. Od tego momentu już tylko chwila
dzieli Cię od dostawy mebli lub akcesoriów.
Link do śledzenia paczki nie działa / numer listu jest niepoprawny.
Numer listu przewozowego aktywuje się z opóźnieniem. Jeżeli Twój link
lub numer paczki nie działa, jest to zupełnie normalne zjawisko gdyż musi się aktywować w systemie przewoźnika do nawet 24 godzin. W międzyczasie możesz do nas zadzwonić lub wysłać @. Kontakt :office@4interiors.pl i tel. 795-000-257
Jak dokonać zmian w swoim zamówieniu?
Wszystko zależy od tego na jakim etapie jest Twoje zamówienie. Wszelkich zmian w zamówieniu możemy dokonać tylko do momentu opłacenia.W innych przypadkach skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
W jaki sposób mogę anulować swoje zamówienie?
W celu anulowania zamówienia proszę skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?
Zamówienia płatne z góry przelewem lub poprzez PayU lub innego operatora płatności , należy opłacić w
terminie i przesłać natychmiast potw. PDF .
Po kilku dniach jeśli nie będzie widoczna u nas płatność , zostanie anulowane. Jeżeli
dokonałaś/eś płatności po terminie, skontaktuj się z naszym Biurem
Obsługi Klienta.
2. DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓW
Czy będzie jeszcze dostępny dany moduł meblowy?
Dostawy do naszego magazynu odbywają się regularnie zbiorczo w odpowiednich cyklach w zależności jaka jest dostępność u producenta lub inny podmiot , który jest naszym partnerem biznesowym , więc najlepszą
metodą na sprawdzenie dostępności produktów jest zapytanie telefoniczne lub e-mail z równoczesnym śledzeniem naszej strony
internetowej, gdzie prezentujemy wszystkie produkty.
Stany magazynowe zmieniają się dynamicznie dlatego warto wcześniej o kontakt z naszym BO.
Czy produkty można obejrzeć przed zakupem?
Prowadzimy sprzedaż online w chwili obecnej , w związku z tym prowadzimy wyłącznie
sprzedaż wysyłkową. Masz wątpliwości? Zadzwoń i zapytaj o dodatkowe szczegóły związane z danym produktem lub kompletem mebli.
3. METODY PŁATNOŚCI I DOSTAWY
Jakie są dostępne metody płatności i dostawy?
W naszym sklepie za swoje zamówienie możesz zapłacić: PayU (przelew,
karta płatnicza, BLIK), przelewem tradycyjnym
4. ZWROTY / WYMIANY
Co zrobić aby zwrócić produkty?
Aby skorzystać z prawa do zwrotu, prześlij w ciągu 30 dni przesyłkę na wskazany adres naszego magazynu zewnętrznego tj. ul.Inwestycyjna 7, 41-208 Sosnowiec . Przed dokonaniem próby zwrotu , koniecznie skontaktuj się z naszym BOK i wyślij @
Ile czasu mam na zwrot?
Zwrotu należy dokonać w terminie 30 dni licząc od daty odebrania przesyłki.
Aby zachować termin, wystarczy odesłać artykuły w ciągu 30 dni, ponieważ bierzemy pod uwagę datę nadania przez Ciebie przesyłki.
5. REKLAMACJE
Jak złożyć reklamacje?
Aby skorzystać z prawa do reklamacji proszę wykonaj dokładne zdjęcia z wadą i zadzwoń do BOK aby uzgodnić zwrot reklamowanego produkty do naszego magazynu.
W jakiej sytuacji zgłosić reklamację, a w jakiej dokonać zwrotu?
Reklamację należy zgłosić, gdy produkty nie są zgodne z zamówieniem
lub posiadają wady fabryczne. Zwrotu należy dokonać, gdy zakupione
artykuły nie spełniają oczekiwań z innych powodów przy czym koniecznie to zgłoś wcześniej do BOK
W jakim terminie mogę złożyć reklamację?
Reklamację można złożyć w terminie dwóch lat od daty zakupu.
Zgłoszenia należy dokonać niezwłocznie, nie później niż w terminie 2
miesięcy od daty wystąpienia wady produktu. Aby zachować termin 2
miesięcy, wystarczy odesłać artykuły w tym czasie, ponieważ bierzemy pod
uwagę datę nadania przez Ciebie przesyłki.
W jakim terminie są rozpatrywane reklamacje?
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Po pozytywnym
rozpatrzeniu otrzymasz kolejne powiadomienie na swój adres e-mail